Jornada d’economia a la Fundació Universitària del Bages FUB

El passat dijous 16 de març uns vint alumnes de primer i segon de batxillerat van participar en les segones Jornades d’economia de la Catalunya central, on participaven uns 170 alumnes de diferents instituts.

La matinal començà amb la corresponent presentació institucional, seguit de la presentació de Masterborsa, una joc de simulació pensat per introduir els alumnes en el món de la borsa. A Continuació els alumnes van realitzar una activitat col·laborativa on durant 25 minuts van haver de resoldre jeroglífics i encreuats per poder conèixer l’única pregunta que tenia un examen comú que havien de realitzar i que tenia com a resposta: «col·laborant tots junts».

Desprès d’una pausa per agafar forces, la jornada va continuar amb set tallers diferents, comunicació no verbal, màrqueting personal, gabinet de crisi per afrontar una intoxicació alimentària, introducció al món de la borsa, la xarxa social Lindekin, impostos especials i frau fiscal i comunicació ràpida i efectiva d’un projecte empresarial.

La jornada va concloure amb la xarrada del professor Gai de Liébana adreçada als joves, situant-los en la realitat econòmica actual i recomanat-los que segueixen endavant formant-se i adaptant-se al canvis que ja han arribat.

Podeu llegir la notícia apareguda en el diari Regió 7 en aquest enllaç.