I tu, què fas? 5. Treballem!

I arriba l’últim programa de I tu, què fas? Parlem de feines, remunerades o no, com accedir-hi, on buscar-ne…! I entrevistem a Jennifer Delgado i Bet Pascual, tècniques d’inserció laboral del Consorci del Moianès.

I no us perdeu l’última secció amb algunes preses falses! Aviat anunciarem el guanyador del concurs!! Moltes gràcies a tots per escoltar-nos, ens ho hem passat molt bé!

radio@insmoianes.cat

P70310-101636__ P70310-101641_

1. Àlex Garcia

M’ha agradat molt escoltar tots aquests programes de ràdio que han fet els alumnes de 3r d’ESO, i respondre les preguntes. Aquest últim programa, m’ho he passat molt bé perquè la Bet Pscual, també fa entrevistes, però per a gent que busca feina i per empreses que busquen gent per treballar.
    Gràcies per aquests 5 programes de radio!!!!
    La resposta a la pregunta es VOLUNTARIAT.

2. guillem

Hola som el Marc el guillem i el arnau i ens agradaria que posesiu la canço de titanic que li dediquem a la Rosa Fernandez. Esperem escoltarla!!!