El Festival de Nadal tanca l’últim dia de l’any a l’institut

Alegria i bona entesa han estat el fil conductor de l’últim matí abans de les vacances de Nadal. Primer a les aules, amb els esmorzars per tutories i els amics invisibles. Després, a l’hora del pati, amb un partit de futbol amistós entre alumnes i professors.

El moment més esperat era el Festival de Nadal, amb actuacions que feia dies que es preparaven. L’espectacle l’ha iniciat una xaranga de professors i alumnes músics tocant per tot el gimnàs “Moliendo Café” i, a continuació, gairebé tot el centre ha passat per un escenari decorat amb molta delicadesa per a l’ocasió. L’Abril Candelas i la seva mare, Núria Dardinyà, han impactat amb el contrabaix i el cant d’òpera. Els Pastorets de 1r d’ESO han donat la talla amb una atractiva posada en escena d’aquest clàssic renovat. Sorpreses com l’aclamada actuació de l’Àngel, el nostre conserge; l’empenta dels nois de 1r B recitant poemes de memòria, i la delicadesa de les dues peces cantades per Clara Renom i tocades per Quim Balaguer. Jordi Peiró, el professor de música, ha dirigit diverses nadales i altres cançons, cantades pels alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO. L’entusiasme de les peces de 4t d’ESO i 2n de batxillerat ha tancat un acte que rotundament destaca per l’alta participació. Ningú no tenia pressa per marxar, i encara menys quan els professors han sortit a l’escenari inesperadament amb un espectacle molt alegre i treballat.

MOLT BONES FESTES A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA!!!

(Ep! Aquesta notícia conté una innocentada. Qui la troba?)