Descobrim els autors i les autores del Moianès

El dia de Sant Jordi els carrers de Moià s’ompliran d’autors del Moianès. Molts dels comerços de l’ABIC (Associació de botiguers i comerciants de Moià) tindran un escriptor o una escriptora que presentaran les seves publicacions. Altres comerços de l’associació tindran un llibre amagat dins l’establiment, el client que el trobi se’l podrà quedar. Una molt bona iniciativa per donar a conèixer les obres literàries del nostre territori.

L’alumnat del PFI ha col.laborat amb la campanya. Us deixem una petita presentació dels llibres i de les publicacions que podreu descobrir.

Aquesta presentació ha estat creada per als alumnes del PFI.

Podeu descarregar-vos la informació en format pdf.