Cros escolar, un any més

Com cada any, a Moià es va celebrar el Cros escolar del Bages el passat diumenge 6 de novembre. Aquest cros escolar l’organitza el Consell Esportiu del Bages i del Moianès, juntament amb la Regidoria d’Esport de Moià, amb l’objectiu de fomentar l’activitat física entre els joves. Alumnes de l’Institut Moianès també hi van participar.

S’hi pot participar des dels 6 anys fins a 4t d’ESO, i també els pares en la categoria familiar. Les carreres comencen per ordre d’edats, comencen pels més grans fins als més petits. Al final, els corredors van rebre una ampolla d’aigua i trofeus.

Blanca López (3r ESO)

1. MAX LINUESA HIDALGO

A mi el cros de Moià m’ha agradat molt perquè : Primer de tot perquè és el cros de aquí,i perquè m’agrada corre.
    Però el que no em va agradar va ser el fred.