Col·labora amb el Gran Recapte d’Aliments!

Som els alumnes de 1r de Cicle Formatiu i de 3r d’ESO de l’optativa Patrimoni de Catalunya i us informem que el dimecres, dijous i divendres d’aquesta setmana (28, 29 i 30 de novembre) hi ha una recollida d’aliments al centre coincidint amb el Gran Recapte d’Aliments de Catalunya. Tothom hi pot col·laborar aportant algun aliment.

El que l’entitat per la qual recollim aliments (la comunitat dels Avets de Moià) ens ha demanat principalment és:

• Oli d’oliva
  • Oli de girasol
  • Llet
  • Pasta petita
  • Macarrons
  • Llegum sec
  • Sucre
  • Cereals

Però també qualsevol altre aliment serà benvingut.

Els aliments els podeu deixar al porxo d’entrada i a la porta de sortida al pati al costat de consergeria.

Comptem amb la vostra participació.

Moltes gràcies!

Alumnat del Cicle Formatiu i de l’optativa de Patrimoni de Catalunya de 3r d’ESO

Aquests són alguns dels cartells publicitaris que han fet els de 2n d’ESO a la matèria de cultura i valors ètics, i a sota podeu veure la feina organitzativa dels alumnes del Cicle i de l’optativa de 3r: