Book Lovers

Book Lovers és el Club de lectura d’alumnes de l’institut. Aquests dies hem comentat dues novel·les:

Terror a la xarxa

El divendres 17 de gener a l’hora de lectura, a la biblioteca de l’institut, els alumnes del club Book Lovers vam comentar la novel·la Terror a la xarxa, acompanyats de la Montse Urbano.

El llibre explica que un noi desapareix després d’agregar al Facebook a l’Ombra, una persona que ningú no sap qui és, però moltes persones el tenen com a amic a las xarxes. La germana de l’Àlex, la Nerea, vol buscar el seu germà, i contacta amb un noi, que es diu Derek, que també tenia al Facebook a l’Ombra. El noi li explica que l’Ombra no té foto, només té un símbol en japonès, que representa a totes les persones que estan en contra de les xarxes.

Opinions que van sortir sobre el llibre:

“És un llibre d’intriga, que t’enganxa molt i sempre et quedes amb ganes de llegir més.”

“No m’ha agradat molt, perquè m’esperava un altre final.’’

“El personatge que més em va agradar és la Nerea, la protagonista, i el policia Harry, que enganya molt.”

El juego de Ender

El dilluns 27 de gener els alumnes del club Book Lovers, amb la Montse Urbano, hem organitzat una xerrada sobre el llibre El juego de Ender, i va venir també la Laura, la directora.

Al llibre El juego de Ender, la Terra es veu amenaçada per l’espècie extraterrestre dels insectors, éssers que es consideren totalment diferents als humans i a qui volen destruir. Per combatre’ls, la humanitat necessita un geni militar, i per això es permet el naixement de l’Ender, el tercer fill d’una parella en un món que ha limitat estrictament a dos el número de descendència.

Opinions sobre la novel·la:

“Per mi el llibre està dividit en dues parts, la part filosòfica en la qual Ender pensa, i la part de l’entrenament.”

“Un llibre molt curiós, perquè al principi és una mica avorrit però a mesura que vas llegint, t’enganxa.”

“M’agrada del llibre que el puc comparar amb la pel·li, i també el moment que l’Ender és a la nau amb els seus companys.”

“Jo penso que l’oficial Graff és molt dolent amb l’Ender perquè li hauria de dir la veritat abans de fer l’examen final i també em sembla molt malament que els nens petits vagin a una guerra quan no estan segurs de si hi haurà una guerra entre insectors i humans.”

Lucía Clavaín i Eren Perju (3r d’ESO)