Biografies d’escriptors

Els alumnes de 4t d’ESO han estat treballant els diferents autors del moviment literari del Realisme del segle XIX a la matèria de Llengua castellana i literatura.

Com a treball cooperatiu i per aprofundir una mica més en la vida dels autors, els alumnes han fet, en grups de 4 alumnes, un tipus de vídeo anomenat “Draw my life”, explicant la vida i els esdeveniments més rellevants de la vida d’aquests autors.

Voleu veure una mostra d’aquestes biografies? El primer és de Juan Valera i l’altre és de José de Espronceda.