BON ANY NOU!

Les vacances de nadal ja s’han acabat (ooh!), però comencem un any amb l’esperança que la situació millorarà aviat. Mentrestant, us deixem uns petits vídeos amb alguns moments de l’últim dia abans de vacances. Hi ha nadales i alguna sorpresa. Som-hi!!!

ENLLAÇ AL VÍDEO GENERAL

VÍDEO NADALA 1r ESO A

VÍDEO NADALA 1r ESO B

VÍDEO NADALA 1r ESO C

– Videoclip Nadala a l’institut:
Finalment, us compartim un videoclip de la cançó “Nadala a l’institut”. Ha estat realitzat íntegrament pels alumnes de 1r ESO B. La cançó ha estat composta per ells mateixos, així com tota la planificació i coreografies del videoclip. És un treball molt interessant tenint en compte que ha estat iniciativa del mateix grup i han involucrat a tots els alumnes de 1r ESO B i fins i tot al conserge del centre que apareix a l’inici de la cançó. Esperem que gaudiu, també, d’aquesta aportació.