4t d’ESO visita el Parlament de Catalunya

Dijous 20 d’abril, els alumnes de 4t d’ESO hem anat d’excursió a Barcelona. Hem començat el dia amb una visita guiada al Parlament de Catalunya, on hem pogut veure els diferents espais de l’edifici, conèixer-ne la seva història i també entendre’n el seu funcionament.

Un cop s’ha acabat la visita, hem anat a peu fins al mercat del Born i des d’allà hem començat una ruta per diferents punts turístics de Barcelona (Mercat del Born, Passeig del Born, l’església de Santa Maria del Mar i la Plaça del Rei). I tot això amb uns guies que ens parlaven en anglès!

Mireia Ferrer, Emma Martínez. Alumnes de 4t d’ESO