L’alumnat de 3r d’ESO explora Barcelona

La setmana passada els alumnes de 3r d’ESO vam començar el projecte “Anem de viatge”. Consisteix a crear un viatge, decidir el destí i buscar tota la informació necessària.

Dintre d’aquest projecte hi ha un apartat en el qual cada grup ha de crear una ruta per Barcelona, que passi per monuments importants. Primer vam escollir els monuments i vam traçar una ruta, per anar més de pressa podíem agafar el metro.

Dimecres 13 vam anar a Barcelona, i cada grup havia de recórrer la ruta que havia creat. Cada cop que arribàvem en un monument ens havíem de fer una foto. Vam passar per monuments com: l’Arc de Triomf, la casa Milà, la plaça Sant Jaume, entre d’altres. Va ser una sortida molt divertida, ja que vam passar un dia diferent i vam aprendre a orientar-nos per Barcelona.

Laia Guiteras (3r d’ESO)