Els alumnes de 3r d’ESO fan de guies turístics a Barcelona

dimarts, 4 abril 2017

Els alumnes de 3r d’ESO han organitzat una ruta turística a Barcelona. Els “clients” eren els professors que havien de visitar vuit d’aquests onze indrets: plaça Catalunya, la Sagrada Família, Santa Maria del Mar, la plaça Sant Jaume, la Pedrera, l’Hospital de Sant Pau, el Liceu, Arc de Triomf, la plaça del Rei, el monument a Colom i el Castell dels tres Dragons.

Aquesta ruta turística forma part del treball de crèdit de síntesi que durant la setmana del 3 al 7 d’abril van realitzar aquests alumnes. L’objectiu era saber-se organitzar a través d’una ruta preparada, triar el transport públic més eficient i barat (bus, metro, T-10, bitllet senzill, etc.), escollir els carrers per on es passava, fer-se una foto davant de cada monument i portar als professors com si fossin turistes que visiten Barcelona per primera vegada.

Us mostrem algunes fotos dels nostres alumnes passejant pels diferents indrets de Barcelona.