Sortida de 1r a Montbrú

Els alumnes de l’institut que cursen 1r van anar el passat 12 de desembre a Montbrú, en una sortida d’entorn. Van marxar del centre a les 9 i hi van anar tot caminant, juntament amb el Marcos, l’Eva, el Xavi, la Lourdes i la Dolors. Un cop a Montbrú van poder veure cavalls i cabres. A la residència de cavalls Espai harmonia, hi van conèixer l’Emma, que és la persona que cuida els cavalls i mare de la Nerea de 3r i la Júlia de 1r, i que els va explicar tot el que es fa allà. Van aprendre moltes coses sobre com es tracta bé un cavall malalt, i van conèixer un cavall que hi havia que estava cec i tothom el va poder tocar.

A la granja de cabres dels pares de l’Aleix de 2n, els alumnes van veure moltes cabres i van parlar sobre la importància del consum de productes de proximitat i de la feina que fan els ramats per prevenir els incendis.

Aina Valldeoriola i Minerva Plans (3r d’ESO)