L’alumnat de batxillerat esquia als Pirineus

Els alumnes de batxillerat van anar el passat dimarts 6 de febrer a esquiar a la Masella. Les noies i nois qualifiquen la sortida de “bru ‐ tal”. Van trobar bona neu, just uns dies després de la gran nevada. A peu de pistes havia calgut  tirar neu artificial, però al cim diuen que la neu “donava gust”.

Primer, els nois van repartir-se en tres nivells d’esquí i van fer dues hores de classe amb un monitor. Després van poder seguir esquiant lliurement. Una activitat que els nois descriuen de molt divertida, però que també els requereix bastant esforç, físic i mental.

Anna Bermudo i Sergi Roca (3r d’ESO)