Xerrades orientació 2n BTX

Cinc ex-alumnes de l’institut van venir el 25 de gener a explicar la seva experiència universitària als alumnes de 2n Batxillerat. Agraïm a la Maria Serracarbasa, Mar Bach, Lluís Larrea, Xavi Garcia i Josep Cerarols que hagin participat en aquesta iniciativa iniciada fa tres anys amb ex-alumnes que tres o quatre anys abans havien acabat Batxillerat.

Quin és l’objectiu d’aquesta activitat de tutoria? Saber de primera mà com es viuen les PAU, quins factors es tenen en compte per triar una carrera i universitat o un cicle formatiu de grau superior, què implica viure en un pis d’estudiants o, al contrari, haver-te de desplaçar cada dia per anar a estudiar, quin és el nivell d’anglès que es demana en estudis superiors… en definitiva, com és la vida universitària o d’estudiant de cicle superior.