Xerrades orientació 2n BTX

El 2 de febrer es va organitzar una altra xerrada als alumnes de 2n BTX per part d’ex-alumnes que estan fent una carrera universitària o l’han acabada recentment.

Aquesta vegada els ex-alumnes que van venir són: Anna Carol, Xènia Castillo, Aina Canamasas, Sandra Fernández, Júlia Pedreira, Oriol Bosch, Víctor Grané i Joan Bruch. Els graus de què van parlar són: Dret i Criminologia, Direcció Comercial i Màrqueting, Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica, Biotecnologia, Farmàcia, Enginyeria Elèctrica, Creació Artística per a Videojocs i Social Games i Enginyeria de Sistemes TIC.

Moltes gràcies a tots per haver vingut!