Xerrades ex-alumnes

Els alumnes de 2n BTX van assistir dijous passat, 23 de gener, a una taula rodona on ex-alumnes del centre van explicar la seva experiència a la universitat o en un cicle formatiu de grau superior.

L’Anna Casaramona, l’Ada Duran, la Madeline Gámez, la Laura Matamala, l’Ariadna Pujol, l’Aina Bermúdez, la Marta Manubens i el Josep Caus van venir a explicar-nos, entre d’altres, el pas per les PAU, el procés de tria dels estudis superiors, el canvi en l’organització i la càrrega de feina que implica la universitat o d’un CFGS, la diferència entre estar en un pis compartit amb d’altres estudiants o haver de desplaçar-te a la universitat cada dia i els tipus de beques que es poden demanar.

Moltes gràcies per haver vingut a compartir la vostra experiència amb nosaltres!