Viatges curs 10/11

Viatges i sortides de més d’un dia curs 10/11

Enguany es faran diversos viatges i estades amb almenys una pernoctació fora de casa:

• 2n ESO. Treball de síntesi a l’Escala La Mediterrània: passat, present i futur. Del 8 al 10 de juny.

• 3r ESO (alumnes de la matèria optativa de francès). Visita a Carcassonne (França): ciutadella medieval i Canal du Midi. Del 31 de març a l’1 d’abril.

• 4t ESO. Viatge a Itàlia: Roma (dues nits) – Siena – Sant Giminiano – Florència (dues nits) – Pisa. Del 18 al 22 de juny.

• 4t ESO (alumnes que participen en l’intercanvi Comenius). Viatge a Bremen. Del 3 al 10 de juliol (prèviament, del 27 de juny al 3 de juliol, rebrem la visita dels alumnes alemanys).

• 1r BTX. Acampada a Saldes. De l’1 al 3 de juny.

• 2n BTX. Viatge a Lanzarote. Del 10 al 17 d’abril.
  • Us mantindrem informats de les característiques dels viatges i de les sortides.