Premis literaris 2n cicle

ANNA MARCH COROMINAS guanya, en la categoria B de narrativa, el premi Bages Juvenil de Literatura 2010, amb la narració Terra Promesa.

Ferran Planas Pla (narrativa, categoria B) i Carles Morell Alsina (narrativa, categoria C) queden finalistes i els seus textos també han estat publicats en el llibre que cada any edita i difon la delegació del Bages d’Òmnium Cultural i l’Ajuntament de Cardona.

Els alumnes esmentats, dos de 4t d’ESO i un de 2n de Batxillerat, veuen editades les seves narracions en un llibre que recull els Premis Bages Juvenils de Literatura 2010 (XXVII edició).

Podeu llegir-les en aquests enllaços:

Terra promesa (Anna March)

L’obstinat (Carles Morell)

Buscant on crear (Ferran Planas)

Tots els professors del centre els felicitem molt sincerament i animem a ells i a la resta de l’alumnat, a escriure.

Si llegir ens fa més grans, escriure ens fa més importants!