Venda llibres de text

El divendres, 1 d’octubre, de 5 a 7 hores de la tarda, podeu adquirir els llibres de text que us faltin a la biblioteca del centre.

Aquesta setmana han arribat llibres de Llengua catalana i literatura i d’Educació física, ambdós de 1r de Batxillerat i d’Història de l’art (només un exemplar), de 2n de Batxillerat.

També podeu comprar els següents llibres que han arribat en setmanes anteriors:

• 3r ESO: workbook
    (anglès), Macmillan student’s 3, castellà, cultura clàssica i essentiel 2 (llibre de
    l’alumne).
  • 4t ESO: llatí,
    música, biologia i geologia, workbook (anglès) i educació eticocívica.
  • 1r BTX: física, filosofia i ciutadania, química, electrotècnia, biologia, sociologia i ciències per al món contemporani.
  • 2n BTX: física,
    història de la filosofia, geografia, tecnologia industrial, història i mecànica.

Cal tenir present que els llibres que quedin es retornaran. A partir d’aquesta data només es vendran els llibres que queden per arribar. S’avisarà personalment l’alumnat que els hagi reservat.