Venda de llibres

Podeu adquirir els vostres llibres de text el divendres, 24 de setembre, de 5 a 7 hores de la tarda, a la biblioteca de l’institut.

Els llibres que han arribat aquesta setmana són de 1r de Batxillerat: llengua castellana i literatura, ciències per al món contemporani, biologia, sociologia i ciències de la terra i del medi ambient.

Els llibres que també podeu comprar i que han arribat en setmanes anteriors són els següents:

• 3r ESO: workbook (anglès), Macmillan student’s 3, castellà, matemàtiques, polis 3 (socials), educació per a la ciutadania, cultura clàssica i essentiel 2 (llibre de l’alumne).
  • 4t ESO: llatí, música, biologia i geologia, física i química, workbook (anglès), polis 4 (socials), matemàtiques i educació eticocívica.
  • 1r BTX: física, tecnologia industrial, llatí, filosofia i ciutadania, química, economia, economia de l’empresa i electrotècnia.
  • 2n BTX: física, història de la filosofia, geografia, tecnologia industrial, història, química, mecànica i ciències de la terra i del medi ambient.