Vaga d’alumnes 11 d’octubre

Els delegats de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat van acordar, en una reunió que va tenir lloc ahir, 9 d’octubre, adherir-se a la vaga convocada per la PUDUP (Plataforma Unitària en Defensa de la Universitat Pública) en protesta per la situació en què es troba el sistema educatiu públic.

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen reconegut el dret a vaga i, per tant, hauran d’assistir al centre.

L’alumnat de 3r i 4t d’ESO ha d’haver presentat una autorització del pare, mare o tutor legal en cas que decideixi secundar la vaga.

El centre continuarà les seves activitats habituals i el professorat atendrà amb normalitat l’alumant que decideixi no secundar la vaga.

La direcció