Treball de recerca

Treball de recerca 12-13

Els alumnes de 2n BTX heu de lliurar el treball de recerca el proper dilluns, 14 de gener, a la secretaria del centre. Ho podeu fer fins a les 14:30 hores. Recordeu que la modalitat de lliurament inclou un treball en format paper i un altre en format digital (preferiblement en pdf). El treball digital l’haureu de portar en un llapis de memòria que us serà retornat al moment, després de fer-ne la còpia corresponent.

El dimecres, 23 de gener, es faran les exposicions orals dels treballs, en horari de matí i tarda. Els alumnes de 1r BTX heu de fer la tria dels treballs als quals voleu assistir clicant aquí. Teniu fins el proper dilluns, 14 de gener, a les 12 h del migdia.