Resultats PAU 2010

AdéuNotes PAU curs 09/10

Hem de felicitar als nois i noies de 2n de Batxillerat que s’han presentat a les proves PAU a la convocatòria de juny d’enguany perquè han tret uns molt bons resultats.

El 100% dels alumnes han aprovat i han tret una mitjana de 6,7 en els exàmens de PAU i d’un 6,823 en la nota d’accés. Pel que fa a Catalunya, el percentatge d’alumnes aprovats és d’un 94,4%, amb una nota mitjana de PAU de 6,2 i una nota d’accés de 6,7. Per tant, els resultats aconseguits pels alumnes del nostre centre són millors que els aconseguits pel conjunt de catalans.

Ens agradaria recordar-vos un parell de cites:

• Una habilitat mitjana amb esforç arriba més lluny en qualsevol art que un talent sense ell (Baltasar Gracián).
  • Tothom creu que tenir talent és qüestió de sort; ningú pensa que la sort pugui ser qüestió de talent (Jacinto Benavente).

Només ens resta desitjar-vos que us vagi bé en el nou camí que ara començareu a la uni o als Cicles Formatius.

El Claustre de Professors