Reconstruint identitats de gènere

Els alumnes de 1r de Batxillerat participen aquest curs en un projecte impulsat pel SIAD, Servei d’informació i atenció a la dona del Consell Comarcal del Bages. Aquest projecte està impulsat conjuntament amb el Centre Penitenciari Lledoners i té com a objectiu prevenir la violència masclista amb estudiants de secundària.

Es tracta d’un projecte que es treballa a tutoria i consta de diverses fases. Les més destacades són la visita de professorat i alguns alumnes a la presó Lledoners, xerrada informativa del SIAD al professorat, visita d’interns de la presó a l’institut i, finalment, visita de víctimes de violència de gènere també a l’institut.

En aquesta foto podeu veure al Sergiu David, Lluís Nocete, Cristina Padial i Dídac Sánchez, que van visitar la presó l’1 de febrer.

lledoners