PROJECTE MEDIACIÓ 2013

A l’institut hi ha un grup d’alumnes voluntaris de 1r de Batxillerat que participa en el projecte de mediació del centre, la finalitat del qual és ajudar a resoldre conflictes per la via del diàleg i buscar estratègies per millorar la convivència.

Cliqueu a "Notícia completa"

Els alumnes que hi col·laboren són: Eva Alberch, Pere Bernys, Jordi Carné, Anna Carol, Marta Carol, Clara Serra, Pere Sucarrats i Cèlia Vila.

Aquests estudiants durant el curs participen en diverses mediacions conjuntament amb un professor. També proposen activitats relacionades amb el bon tracte, l’amistat, l’harmonia entre companys, la tolerància, el respecte i tot allò que crea un bon ambient.

Els alumnes del centre, amb la col·laboració de professors d’àrea i tutors, han plasmat les idees creades pels mediadors elaborant materials que reflecteixen el seu treball: concurs de cançons, cal·ligrames…

Les fotografies adjuntes són una
mostra d’aquests treballs realitzats pels alumnes del centre.

Cartell mans

Cal·ligrama mans