Famous People

Tots els alumnes de 3r ESO han treballat junts en un projecte anomenat “Famous People”, i ara hi treballen més individualment.

Primer es va crear una enquesta de persones considerades destacades en diferents camps durant el 2020, i tot l’alumnat va votar per a triar els que coneixien millor i eren més populars. A continuació, en grups, han preparat presentacions orals curtes sobre cada personatge famós. Cada classe n’ha preparat cinc i els hem compartit en una presentació única per a tot 3r ESO.

Ara cada alumne ha triat un dels personatges per a fer-ne un petit escrit.

Aquest projecte repassa vocabulari de professions i activitats, i compara dos temps verbals (“passat simple” i “present perfet”).