Parlament

El passat 4 de febrer un grup d’alumnes de 4t d’ESO (Projecte Impuls i Religió) van fer la primera sortida de curs al Parlament de Catalunya, al parc de la Ciutadella de Barcelona.  Aquesta sortida tenia com a objectiu participar en el taller “Sóc diputat/Sóc diputada”. Els alumnes, mitjançant un joc de rol en què per unes hores esdevenien diputats electes del Parlament, van posar en pràctica valors clau per a la nostra societat com són la mateixa democràcia, la participació, el diàleg, el respecte o el valor del pacte dins de la diversitat d’opinions.  A més, van poder conèixer “in situ” i de primera mà la funció de representació del Parlament de Catalunya.

L’activitat va ser un èxit. L’interès mostrat pels alumnes, així com la seva capacitat reflexiva, de diàleg i maduresa, han fet possible que el promotors de l’activitat hagin proposat aquest grup com a candidat al premi “Conviure”, el qual és atorgat pel Parlament de Catalunya de forma anual.

Podeu veure les fotos a l’apartat habitual d’aquest web.