Oferta de recompra de llibres de text

Oferta de recompra de llibres de text de 1r i 2n d’ESO

Per acord i iniciativa de l’AMPA, la seva junta ha decidit treballar amb l’objectiu que cada alumne/a del programa Educat1x1 (1r i 2n ESO del curs 2010/11) disposi de llibres de text, en format paper des del primer dia de curs, mentre esperem l’arribada dels ordinadors i podem endegar el programa amb llibres digitals.

Per aquest motiu demanem a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO que porti el llibre de text que ha utilitzat durant el darrer curs 2009/2010 a Consergeria, del 19 al 22 de juliol, de 9 a 13 hores, per tal que li recomprem. Els llibres d’anglès queden exclosos d’aquesta oferta.

El preu que s’oferirà per llibre oscil·larà entre els 5 i els 10 €, en funció de l’estat del llibre i del seu preu de nou en nou. La valoració es farà in situ davant de la persona que ens porti el/s llibre/s. Es prendrà nota del seu nom, la relació de llibres que ha dipositat i el preu que s’ha fixat per cadascun. La Tresoreria de l’AMPA passarà comptes amb cada família el mes de setembre.

Junta de l’AMPA i equip directiu