La Fageda

Els alumnes de 3r d’ESO, 4t ESO Impuls i 1r i 2n BTX social van fer una sortida a La Fageda, una fundació que va néixer com un projecte social a principis dels 80 per promoure la integració social de persones vulnerables.

Tots els grups van fer una visita guiada per les instal·lacions i van poder veure les vaques i vedells, i fins i tot acariciar-los, i una part de la fàbrica de iogurts i melmelades. A més, van menjar un iogurt o un flam, que estava boníssim.

Els alumnes d’ESO van passar tot el dia allà i van aprofitar per fer una caminada per La Fageda d’en Jordà, un entorn magnífic per respirar aire pur i estirar les cames.

Els alumnes de Batxillerat van assistir a una xerrada per conèixer de més a prop el projecte de La Fageda i també van tenir temps de fer una breu passejada pel bosc.

Teniu les fotos a l’apartat habitual del web.