Jornades Per a l’equilibri

Durant aquest mes de novembre han tingut lloc a l’institut les jornades de salut ‘Per a l’Equilibri’ adreçades als alumnes de 1r d’ESO fins a 2n de BTX i que vénen realitzant-se des del curs 2007/08. Els tallers i activitats ha estat molt variades des de tallers d’autoestima, nutició, salut mental, ioga, tonificació  columna, educació postural, risoteràpia, primers auxilis, prevenció tabac i alcohol, relaxació, sexualitat i afectivitat i documentals de sensibilització envers diferents temes de salut i medi ambient.

Aquestes jornades poden dur-se a terme gràcies a l’aportació econòmica de l’AMPA del centre, la col.laboració del KANAL i de personal del CAP, la subvenció de l’ajuntament en l’oferta d’activitats de la Diputació i també de la implicació de tot el professorat del centre.

La resposta de l’alumnat ha estat molt positiva i això ens anima a seguir pensant en les properes jornades de cara al curs vinent.

Podeu trobar algunes fotos més a l’apartat habitual d’aquest web.

img-20161124-wa0005