Jornada de portes obertes 2017

El dilluns 13 de març, els pares i mares dels alumnes de l’escola Dr. Ferrer d’Artés podreu assistir a una visita guiada per les instal·lacions de l’institut a les 18.00 hores. I a les 19.00 hores hi haurà la reunió de pares on es donaran les informacions més rellevants de cara al curs vinent.

I el dimecres 15 de març, en el mateix horari, la visita a l’institut i la reunió es farà pels pares i mares dels alumnes de les escoles d’Avinyó, Santa M. d’Oló, Calders i Monistrol de Calders.

Els pares i mares d’alumnes d’escoles no adscrites podran venir tant el 13 com el 15 de març.