Intercanvi d’anglès

Alguns alumnes de 1r Batxillerat participen aquesta setmana en un intercanvi d’anglès amb alumnes alemanys del Mariengymnasium de Bocholt, que van arribar dilluns 18 al vespre i s’hi estaran fins dissabte 23 al matí.

El programa d’intercanvi inclou visites a diferents poblacions amb activitats diverses:

· Visita guiada pel barri antic de Manresa, la Seu i el Centre d’Interpretació del carrer del Balç.

· Passeig per Tarragona, incloent-hi la visita a les muralles, circ i amfiteatre.

· Visita al museu d’Artés i a les caves Gibert i pujada al campanar.

· I a Barcelona, passeig pel barri Gòtic, el Born, Passeig de Gràcia, etc.

Al maig serà el torn d’anar cap a Bocholt.

Els alumnes de l’institut que hi participen són: Judit Casals, Sílvia Jiménez, Janina Jo, Judit Manuel, Carlos Real, Meritxell Sociats, Josep Sucarrats, Júlia Bañeza, Abril Cantó, Cèlia Jorba, Júlia López,Alejandra Pastor, Alba Pulido i Carla Santos. Aquí els veiem amb els companys i companyes alemanys a Tarragona.