Intercanvi Comenius – Lituània

Intercanvi Comenius

Clica a Notícia Completa

L’intercanvi Comenius que s’ha posat en marxa enguany és un projecte multilateral entre diversos països de dos anys de durada.

A l’institut, alguns alumnes de 3r i 4t d’ESO treballen una hora a la setmana per preparar les activitats que després hauran de presentar durant els intercanvis. Cada alumne visitarà un sol país durant l’intercanvi; per això, cada vegada viatjarà un nombre reduït d’alumnes.

Aquesta setmana (del 2 al 9 d’octubre), el Pere Sucarrats, la Laura Sedano i la Lídia Fernández, alumnes de 4t d’ESO, són a Lituània acompanyats de la Marta Castellà i la Teresa Obradors.

Si voleu seguir les activitats que fan allà, podeu visitar el seu bloc (a la part esquerra d’aquesta pàgina web (Els blocs de l’institut / Bloc de Comenius). Tenen dificultats per connectar-se a Internet, així que és possible que no puguin actualitzar el bloc amb tanta freqüència com voldrien.