Inici de curs

Informacions inici de curs

Cliqueu a Notícia completa

Des de l’apartat Informacions curs 11 – 12 que podeu trobar a l’esquerra d’aquesta pàgina web podreu accedir a les llistes de l’alumnat per grup classe, a les llistes d’alumnat per tutor/a i als horaris de cada curs i grup, entre d’altres informacions que poden ser del vostre interès.

Recordeu que dilluns sou convocats a les 9:00 hores els alumnes d’ESO i a les 10:00 hores els alumnes de BTX, per fer la primera tutoria, a l’aula corresponent. La distribució d’aules enguany serà la següent:

• 1r pis: 1r ESO A, 1r ESO B, 1r ESO C, 1r ESO D, 4t ESO A i 4t ESO B.
  • 2n pis: 3r ESO A, 3r ESO B, 3r ESO C, 2n ESO A, 2n ESO B i 2n ESO C, a les aules de l’esquerra del passadís, mentre que a la dreta, després de les aules de Tecnologia, trobareu 4t ESO C (antiga aula de música) i 2n ESO D (antiga aula d’idiomes).
  • 1r pis de l’edifici vell: 1r BTX A i 1r BTX B.
  • Aules prefabricades: 2n BTX A i 2n BTX B.
  • La tutoria de 4t ESO Brúixola d’aquest primer dia de curs es farà a la biblioteca.

Consulteu les llistes Alumnes per curs per saber a quina aula us heu de dirigir el dilluns.

En aquesta primera tutoria, els tutors/es un lliuraran l’agenda del curs, que ens proporciona la Diputació, com cada any. Vosaltres només heu de portar estoig i llibreta.

Recordeu també que el dilluns, l’empresa Iddink romandrà al centre, al local de l’AMPA, de 9:00 a 14 hores, per lliurar els llibres que no s’han pogut entregar al vostre domicili. Tingueu en compte, però, que si heu fet la comanda recentment, és possible que encara no us entreguin els llibres aquest dilluns, sinó més endavant al vostre domicili.

Els alumnes que convalideu música heu d’informar-vos a la Secretaria del centre el mateix dilluns, si encara no ho heu fet.

Pel que fa a les guixetes, la setmana vinent haureu de lliurar les claus que tenieu de la guixeta del curs anterior a Consergeria, segons un calendari que us comunicaran els tutors. El dia 12, els alumnes de 2n ESO, però, ja les podeu començar a tornar.

I finalment, els alumnes que utilitzeu el transport escolar podreu agafar l’autobús amb normalitat. Els carnets que haureu d’utilitzar se us lliuraran tan aviat com el Consell Comarcal ens els faci arribar. El menjador escolar també funcionarà des del mateix dilluns, com és habitual.

Bon inici de curs!