INFORMACIONS FINAL 1r TRIMESTRE

El proper dijous 21 de desembre és un dia decretat com a no lectiu, per la convocatòria de les eleccions al Parlament de Catalunya, per aquest motiu el centre romandrà tancat.

L’horari del divendres dia 22 de desembre serà de 8 a 13 hores. Es lliuraran les notes a les 8 del matí i es faran activitats de tutoria fins a les 9.30, moment que s’anirà a la sala 2 de gener de Cal Sitjes on es farà la Festa de Nadal. A les 13 hores el transport escolar recollirà els alumnes davant de l’institut.

D’altra banda, informem que els butlletins de notes mantenen el mateix format que el curs passat, és a dir, hi apareixen qualificacions qualitatives i quantitatives.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos unes bones festes i un millor 2018.