Iddink – informacions final de curs

Iddink. Com retornar els llibres de text reutilitzats del curs 11-12 i fer la comanda dels llibres del curs 12-13

Cliqueu a Notícia completa.

Els alumnes de 4t d’ESO que heu utilitzat llibres reutilitzats heu de passar per consergeria per recollir l’albarà i els fulls informatius que us permetran retornar els llibres. Alguns alumnes (la majoria dels que ahir ereu al centre) ja ho teniu. Els alumnes de 2n BTX que no ho teniu podeu passar també per consergeria la setmana vinent, durant els exàmens extraordinaris. La resta de cursos  ho tindreu el dijous, a l’hora de tutoria.

En tot cas, també us podeu descarregar l’albarà des de la web d’Iddink, amb el vostre nom d’usuari.

El dia 28 de juny, de 9:00 a 14.00 hores podreu retornar els llibres al centre. Us recomanem que si no teniu cap matèria pendent i, per tant, sabeu del cert que no necessiteu cap llibre pel setembre, lliureu els llibres abans de les 12:00 hores.

Com ja sabeu del curs anterior, les comandes pel curs vinent es poden fer per telèfon o Internet i també presencialment, a la biblioteca del centre (en aquest darrer cas, només el dia 29 de juny, de 9:00 a 14:00 hores).

Des dels següents enllaços podreu accedir a la informació que us cal per
retornar els llibres de reutilització i per fer les comandes: