Hípica

Pla català d’esport a l’escola

L’activitat d’hípica prevista pel proper dimarts 7 de juny es farà finalment en un únic torn, de les 14:00 a les 17:00 hores.

El preu de l’activitat és de 38,5 euros (8,5 euros pel transport en autocar i 30 euros per les dues hores de pràctica esportiva). Els alumnes, però, pagareu en total 35 euros, ja que els 3,5 euros restants provindran de l’aportació del Pla Català d’Esport a l’Escola. Tenint en compte que ja heu abonat una bestreta de 20 euros, cal que porteu 15 euros a la Secretaria del centre el dilluns, 6 de juny.