Graduació i sopar 2n BTX

El 24 de maig es va fer l’acte de comiat oficial dels i les alumnes de 2n BTX.

A partir de les sis de la tarda, alumnes, pares i altres familiars i professors es van reunir al gimnàs de l’institut. Després de diversos parlaments (dels quals el millor el dels alumnes), es va lliurar a cadascun d’ells un exemplar del llibre de Treballs de Recerca del Bages i el Moianès i una orla. En acabar, es va fer la foto tradicional de llançament de birrets al pati (sort que la pluja ens va deixar!) i es va fer un pica-pica i fotos diverses que podeu veure a l’apartat habitual d’aquest web. També trobareu fotos del sopar que es va fer en un restaurant de Manresa després de l’acte de graduació.

Que us vagi molt bé en el camí que aviat emprendreu!