Graduació 4t ESO

Els alumnes de 4t d’ESO es van acomiadar oficialment de l’institut el divendres, 15 de juny, en la festa de graduació.

Després de recollir les notes del 3r trimestre, van anar al gimnàs on la directora Rosa Riera, la coordinadora de 4t d’ESO Carme Pinilla i l’Alan Gómez i la Noa Espinalt, com a representants dels alumnes, van fer els discursos de comiat. Els alumnes van pujar a l’estrada i van recollir de la mà de les seves tutores una samarreta que després van decorar amb les signatures i frases de companys i professors. En acabar, van fer un pica-pica i diverses fotografies.

Teniu més fotos a l’apartat habitual d’aquest web.