Graduació 2n BTX

Divendres, 25 de maig, vam acomiadar la promoció 2016-2018 de Batxillerat. A les 18:00h ens vam reunir al gimnàs de l’institut per fer la festa de graduació, amb discursos de la directora, les tutores i els alumnes. Després tots els alumnes van rebre una orla i el llibre de Treballs de Recerca del Bages i el Moianès i tot seguit, ja al pati, es va fer un pica-pica i el tradicional llançament de barrets. En acabar, els alumnes i els professors que van voler continuar la festa van sopar tots plegats.

Us desitgem que tot us vagi molt bé. Estudieu i treballeu de valent i fins aviat!

Us deixem les fotos a l’apartat habitual d’aquest web i l’enllaç al vídeo que el Toni Camacho ha fet com a resum del pas d’aquesta colla d’alumnes per l’institut.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *