Festa de Nadal

La Festa de Nadal que vam celebrar el passat 21 de desembre a la Sala 2 de Gener va ser una de les més participatives que es recorden en els últims anys. Les tradicionals actuacions de ball dels alumnes es van alternar amb una actuació de teatre en anglès per part d’un grup d’alumnes de 3r d’ESO, el visionament del vídeo de l’acampada dels alumnes de 1r BTX del curs 21-22 al Pedraforca i d’un vídeo sobre la guerra d’Ucraïna elaborat pels alumnes que cursen la matèria de Problemàtiques socials, a més de l’actuació d’una part del professorat.

La celebració va ser possible gràcies a tots els participants, als alumnes de 2n BTX, que van fer de presentadors i van formar part de l’equip tècnic i als alumnes de 4t d’ESO que van ajudar a fer el cartell.

Podeu veure més fotos a l’apartat habitual d’aquest web.