La Borsa, botigues emblemàtiques, Barcelona romana i MNAC

El dia 11 de gener es va organitzar una sortida a Barcelona amb alumnes de diferents cursos. Primer, els alumnes de 1r i 2n BTX que han cursat o cursen les matèries d’Economia i Empresa van fer una visita a la Borsa, on van visitar l’arxiu històric i van aprofundir en alguns aspectes relacionats amb els mercats financers, mentre la resta feien un recorregut per localitzar diferents edificis modernistes. En acabar es van fer dos grups: els alumnes que cursen llatí van fer un recorregut per la Barcelona romana i els altres, un passeig pel centre per veure algunes de les botigues emblemàtiques. Després de dinar van visitar el MNAC, on es van repartir en tres grups per fer diferents visites: art romànic, art i compromís durant la Guerra Civil i obres que entren a les PAU en la matèria d’Història de l’Art.

Trobareu més fotos a l’apartat dels àlbums de fotos d’aquesta pàgina.