Deures estiu alumnes 6è

Deures d’estiu 1r d’ESO 2019-20
Com us han informat des de les escoles de Primària, els deures d’estiu són obligatoris per a aquells i aquelles alumnes que no han superat algunes de les competències bàsiques. Els hauran d’entregar el dia que s’inicien les classes. De totes maneres, volem posar a disposició de totes les famílies els quaderns d’estiu per tal que, de manera recomanada o lliurement, els pugueu imprimir i realitzar.

A través del següent enllaç accedireu als quaderns (podeu triar l’arxiu complet, o baixar-vos els quaderns matèria per matèria), així com a un banc de recursos audiovisuals per a poder realitzar les activitats.

Si teniu dubtes o consultes, podeu contactar amb la coordinadora de 1r d’ESO [asanto7@xtec.cat].