COMUNICAT PER AL DIVENDRES 3 de FEBRER de 2012

INSTRUCCIONS  PER A  DEMÀ DIVENDRES,  DIA  3  de  FEBRER

DESTINATARIS :   FAMÍLIES , PROFESSORAT  I  ALUMNAT

1 – NO HI HAURÀ SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR

Seguint instruccions de la Generalitat, el Consell Comarcal ens ha comunicat que demà suspèn el servei de transport.

2 – EL CENTRE ROMANDRÀ OBERT DE   10  a  13   HORES

El professorat estarà a disposició per atendre qualsevol alumne-a que vulgui venir a l’institut dins aquest horari. Òbviament  no s’avançarà temari però es realitzaran activitats curriculars.

3 – HORARI  DE TOTS  ELS DOCENTS

S’unifica l’horari d’aquest divendres de tots els professors i professores a la franja de  10  a  13  hores del matí.

4 – NO HI HAURÀ ESTONA D’ESBARJO

5 – NO HI HAURÀ SERVEI DE CANTINA

Aquestes decisions s’han consensuat entre el president de l’AMPA , l’inspector del nostre centre i l’equip directiu.

Salutacions cordials.

Ramon Solà