Certamen de lectura en veu alta

Certamen de lectura en veu alta

El dimecres, 8 d’abril, l’Alba Vilaseca de 2n d’ESO va resultar guanyadora en els quarts de final del Certamen de lectura en veu alta a Manresa, en la categoria Corsaris.

Això significa que participarà en les semifinals que se celebraran el dimecres 13 de maig a Barcelona (CaixaForum).

Felicitats per la tasca feta i ànims per continuar superant amb èxit les etapes que queden!

Encoratgem també l’alumne Cesc Badia de 2n d’ESO, com a segon classificat en el procés de selecció del nostre institut.

Felicitem també els alumnes de 4t d’ESO: Josep Caus, Pau Perarnau i Guillem Pla per la seva participació en el certamen i el bon nivell de lectura demostrat.

Trobareu més fotos si cliqueu a “Llegeix més”.