CAMPANYA DE CREU ROJA PER RECAPTAR ALIMENTS

La Creu Roja de la nostra zona (Sallent -seu de coordinació, Artés, Avinyó, Balsareny i Navàs) organitza una recollida d’aliments i de productes d’higiene personal durant  la setmana vinent. Els aliments han de ser de llarga caducitat.

La campanya acabarà dissabte dia 17 al matí. A les 10 hi haurà una comitiva d’ambulàncies aniran passant pels cinc municipis esmentats, per acabar, cap al migdia, aturades a Artés on podreu gaudir d’una estona de "portes obertes" per veure l’interior de les ambulàncies.

Els alumnes n’estan informats des de dijous passat. L’aliment es repartirà per famílies necessitades de només els cinc municipis de la zona de la Creu Roja. Aquestes famílies són seleccionades pel servei tècnic d’Assistència Social de cada Ajuntament. En el cas d’Artés s’han seleccionat 35 famílies.

L’institut hi participa en el marc d’Escola Verda que som, dins l’àmbit de Justícia Social. Esperem que hi vulgueu donar el màxim recolzament i que la campanya sigui prou exitosa.

Podeu dipositar els vostres productes en les caixes situades davant de Consergeria fins dijous que ve.

Volem agrair-vos d’antuvi la vostra col·laboració i, alhora, felicitar la iniciativa de la Creu Roja de casa nostra.