Beques ESO i Batxillerat

ESO
S’han convocat les beques i ajuts per a l’adquisició de llibres de text i material didàctic informàtic.
Els alumnes interessats que compleixin els requisists han de passear per Secretaria a recollir els impresos de sol·licitud.
Termini de presentació a la Secretaria del centre: 30 de setembre de 2010

Batxillerat
S’han convocat les beques i ajuts per als alumnes de 1r i 2n de Batxillerat.
S’ha d’emplenar la sol·licitud via on-line a l’adreça d’internet http://www.educacion.es (becas y ayudas de bachillerato).
Requisits: econòmics (no superar un determinat nivell de renda i patrimoni) i acadèmics (matricular-se en curs complet i haver superat el curs anterior).
Dotació: la quantitat a concedir tindrà diferents components, en funció dels requisits i circumstàncies del sol·licitant (compensació, residència, material didàctic, desplaçament, etc.).
Termini de presentació a la Secretaria del centre: 30 de setembre de 2010