Aula taronja arriba a l’institut

Els alumnes de segon cicle d’ESO de l’Institut, tal com veieu en el vídeo, participaran, amb la col.laboració de l’Ajuntament d’Artés, en el projecte AULA TARONJA de Canal Taronja TV.

Els alumnes de 4t, després de les xerrades-col.loqui que impartiran diverses persones externes (Josep Candàliga, alcalde del poble; Jaume Domingo, professor, expert en energies renovables i voluntari en diversos projectes de cooperació internacional; Llorenç Capdevila, professor i escriptor; Anna Berenguer, enòloga de Caves Artium; Josh Racero, cantautor) seran qui els entrevistaran a Canal Taronja TV. A més seran els protagonistes de debats i tertúlies de temes d’actualitat.

I també podreu veure els Tallers ” Publicitat, missatges o missatgers? ” de l’Agència Catalana de Consum, que han realitzat els alumnes de 3r d’ESO.

Us informarem dels dies en què s’emetin els programes.