ALUMNES PREMIATS

CINC ALUMNES PREMIATS

Tres alumnes del centre han estat premiades en el concurs de poesia Francesc Blancher d’Artés: EVA ALBERCH i CAMPRUBÍ, IRENE CODINA i ALTARRIBA I ADA DURAN i BERROJO.

En el concurs de cartells Fira d’Artés 2013 ha estat premiada l’AINA GIRABAL i PUJOL

En el concurs de pintura ràpida 2012 POL JORBA i LLOSES.

Recentment, l’Eva Alberch també va obtenir premi en el concurs de microrelats "Amb veu de dona", organitzat per l’Ajuntament de Manresa, amb motiu del 8 de març 2013.

Per veure les poesies, el cartell, la pintura ràpida i la notícia digital del 8 de març aneu a "notícia completa".

Podeu veure les poesies guanyadores clicant aquí

Podeu veure les fotos dels guanyadors dels cartells i de la pintura ràpida clicant aquí

Enllaç notícia digital de Regió 7 del concurs de microrelats